BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På vegne af PBN A/S i Videbæk søger vi en alsidig og hands-on økonomiansvarlig, der selvstændigt kan drive økonomifunktionen i en vækstorienteret virksomhed i rivende udvikling.
Om virksomheden og stillingen
PBN A/S i Videbæk er en innovativ virksomhed, der er i front, når det gælder udvikling og produktion af kundetilpassede specialmaskiner og løsninger til vindmølleindustrien. Virksomheden er i en spændende udvikling og søger nu en økonomi- og administrationsprofil med en stærk personlighed og gennemslagskraft til regnskab og administration. Du vil være med til at sikre vækst og god økonomi for virksomheden i fremtiden.
Som økonomiansvarlig hos PBN A/S vil du få en selvstændig rolle på økonomiområdet med en række motiverede og specialiserede kollegaer i andre funktioner. Virksomheden er velkonsolideret, har en professionel ledelse og ejerkreds og har succes som leverandør til vindmølleindustrien.
Med reference til den adm. direktør, og som en del af virksomhedens lederteam, bliver dit ansvar at styrke og løfte økonomifunktionen, så denne imødekommer de fremtidige forventninger, som stilles til funktionen i en ambitiøs vækstvirksomhed. Du har styr på virksomhedens tal og er i stand til at præsentere dem i oversigter og rapporter, der kan danne grundlag for gode og rigtige beslutninger. Du har en god forretningssans, og derudover har du solide IT-kompetencer, erfaring og lyst til hands-on opgaver.
Dine opgaver og ansvarsområder ligger inden for:
- bogføring af salgs- og leverandørfakturaer
- opfølgning på debitorer
- lønadministration for funktionær og timelønnede
- beregning af igangværende arbejde og færdiggørelsesgrader
- momsafstemning- og indberetning
- opfølgning på nøgletal og efterkalkulationer
- periodisering, afstemning og specifikation af regnskabsposter ifm. måneds- og årsafslutning
- øvrige administrative opgaver.
Forventninger til dig
Du har solid erfaring fra en bogholderi- eller regnskabsafdeling. Vi forestiller os, at den rette kandidat har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, eventuelt fra et revisionskontor samt nogle års erfaring fra en produktionsvirksomhed. Som person er du smilende, positiv og teamorienteret. Du brænder for regnskab og økonomi og har praktisk erfaring med rutinerne i en økonomiafdeling, hvor hands-on arbejde er en vigtig del af hverdagen.
Du er i besiddelse af et godt humør og bidrager til at fastholde en god omgangstone og et konstant fokus på samarbejde. Samtidig udviser du personligt engagement og kan levere en ekstra indsats, når det er nødvendigt, eksempelvis op til rapporteringsdeadline og årsafslutning.
Hos PBN A/S anvendes Navision, og har du erfaring med dette, vil det være en fordel, og ellers forventer vi, at du er stærk i Excel. Samtidig forventer vi, at du behersker engelsk (og evt. tysk) på et godt niveau.
Du tilbydes
Et spændende og alsidigt job med en stor grad af frihed under ansvar. Du får gode og dygtige kollegaer i et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, hvor du har rig mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen.
Ansøgning
Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder.
Spørgsmål
Alle spørgsmål rettes til Pay-Back specialist rekruttering, att. seniorkonsulent Jonas Jørgensen, tlf. 3152 8191 eller jj@pay-back.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringkøbing-Skjern Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Pay-Back specialist rekruttering ApS, Havdigevej, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947722