Administrativ medarbejder til Dagtilbud og Undervisning i Ringkøbing-Skjern Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med spændende og udfordrende administrative opgaver, så har vi jobbet til dig.

Dagtilbud og Undervisning er et fagområde i Ringkøbing-Skjern Kommune med arbejdssted på Servicecenter Videbæk, Dyrvigsvej 9, 6920 Videbæk.

Der er 6 medarbejdere i sekretariatet i Dagtilbud og Undervisning. Vi arbejder i et åbent kontormiljø, hvor du bliver en del af en afdeling med humor og et godt socialt fællesskab. Du vil her indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer i Dagtilbud og Undervisning samt skoler og dagtilbud. 

Ledelsesmæssigt vil du referere til afdelingslederen for administrationen i Dagtilbud og Undervisning.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

Ansvarlig for håndtering af:

  • Sekretær for FagMED Dagtilbud og Undervisning
  • Personaleadministration
  • Administration vedrørende pædagogiske assistentelever
  • Sekretærfunktion i forbindelse med personalemøder
  • Sekretærfunktion i forbindelse med rekruttering
  • Håndtering af afdelingens post
  • Back up på betjening af kontaktcenter
  • Ad hoc opgaver, almindeligt forefaldende kontoropgaver

 

Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse - gerne erfaring inden for offentlig administration
  • Tænker og arbejder selvstændigt, systematisk og struktureret
  • Tager ansvar for egne opgaver
  • Kan prioritere opgaver og bevare overblikket
  • Gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Bestrider helhedsorienteret sagsbehandling
  • Er god til at samarbejde og bidrager til et godt arbejdsmiljø

 

Løn- og ansættelsesforhold:

For den rette kandidat kan stillingen tilrettelægges mellem 30 – 37 timer. Arbejdstiden skal ligge inden for kommunens åbningstid, som er mandag 10-17, tirsdag-fredag 10-13.30. De øvrige timer fastlægges efter nærmere aftale. 

 

Tiltrædelse den 1. november 2024 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. 

 

Yderligere information:

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Maja Havgaard Jørgensen – tlf.nr. 99 74 15 32 eller afdelingsleder Pia Korsholm - tlf.nr. 25 80 68 15.

 

Ansøgningsfrist:

Sidste ansøgningsfrist er den 12. september 2024 kl. 23.59. 

 

Ansættelsessamtaler:

Ansættelsessamtaler holdes den 18. september 2024.


Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Ansøg" nederst på siden. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.

 

Vi skal oplyse dig om, at ved eventuel fremtidig ansættelse ved Ringkøbing-Skjern Kommune, vil der være krav om anvendelse af dit private MitID til identitetssikring ved aktivering af IT-brugerkonto.

 

Medarbejderne i Ringkøbing-Skjern Kommune er vores vigtigste ressource

Vi understøtter det gode liv og væksten. Vi går efter de gode løsninger sammen med borgere, virksomheder og andre gode relationer.

Vores arbejde er båret af viden, som vi hele tiden udvikler. Vi lærer af enhver opgave - både som enkeltperson, team og organisation. Læring er en del af hverdagen.

Vi er og bliver rige på natur i Danmarks største kommune. Naturen er kilden til det gode liv og til at skabe vækst. Det går vi efter. Det lykkes, fordi vi forkæler ildsjælene og arbejder sammen på tværs.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ringkøbing-Skjern Kommune, Dyrvigsvej 9, 6920 Videbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6099244

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet